Accepterad moghammiet | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

moghammiet

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466004478/

Ditt Hex-ID: steam:110000159bfbffe

Vad är din discord tagg? vitboll

Vem var det som bannade dig? V8an

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-15 141122.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade köra över en grabb som tog min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ta ut min porshe och så kommer en grabb och tar den så jag skriver /me drar ut från bilen, men han vägrar lyssna så då skriver jag till staffsen att han inte lyssnar sen stannar han bilen och jag brottar ner han på marken och sen råkade jag köra på han en gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ville bara dra med bilen snabbt iväg och då råkade jag köra på han lite, de var en staff som specade också för jag hade gjort en /help att han inte lyssnar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag lär mig men gör alltid dumma misstag som jag ångrar som fan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? typ kolla vart jag kör så de inte händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jepp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jo fan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka