Nekad Robin2011 | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2011

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad heter du på discord? Robin.F#8286

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Hej min gubbe är 26 år och jag jobbar inom polisen och jag tycket polisen är roliga och bra och snälla men tre vissa är otrevliga och sen patrullera med några i polisen från ungefär 8-9 då vaknar jag och börjar spela och sen jag börjar prata med folket eller står jag vid lobbyn och väntar folk som vill ta interjuv och sen ptrullera jag med några i polisen och det händer ibland butiks rån vid ungefär 12-14 och händer det mest vi kvällen men nu pratar vi på morgonen och sen när jag patrullera då händer det mest trafik stopp och efter det då är det biljakt och sen rullar jag civil och smälta in mig när jag är ur tjänst men jag är igentligen är jag jag i tjänst men jag ska lossa att jag jobbar inte som polis och efter det då är jag i lobbyn igen och väntar på folk som vill ta interjuv för nu är vi 300 poliser prick men sen då brukar jag hålla GU utb eller VU utb men och sen händer det saker på kvällarna för det är då man vill rulla civilt för det är då när det händer mest saker på piren och sen gå jag lägger mig...

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart i 1 år...

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3-5-6 gånger jag har glömt det...

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dem kickar ut folk eller bannar folk då måste dem ha deras ID och igenom det då måste dem skriva in en sak som heter doggelid tror jag det heter och då om den ska vara bannade i en timme för den kommer bara in och klättra runt och skriker jag vill ha en bil! då kallas det för lallar han för han RP inte att ställa sig i kö och väntar och då skriver jag 1 timmes bann så här svban tillexempel 566 då blir han bannade i 1 timme och finns det som servervakt gör dem skriver dv om det står en helt trasig bil som ingen använder det kan vara i stan eller på moter vägen eller piren det kan vara över allt där det står bilar och ingen använder då skriver man /dv och finns det också finns servervakt dem kan också revva folk då skriver man /revlve och id tillexempel 212 och sen revvar man personen också finns det...
Och ska man inte göra något fel man ska inte användas sina pierms för då får man indragen servervakt som jag tror ingen vill ha men jag vill icke ha indraget servervakt det är därför jag kommer göra det som man ska göra...

Varför vill du bli servervakt på servern? Därför jag kommer ta ansvar och jag kommer kolla på folk som skickar in behöver ressade och jag kommer kolla mycket nogran på folk osm bryter mot lagen tillexempel om någon kommer in och bara lallar då blir personen bannade i 1 timme första gången och om han gör det igen då blir han det i 2 timmar man ska kolla deras tidiga bans och då räknar man ihop hur många timmar det ska bli plus på den här som han ska få och jag kommer hålla koll mera i stan och jag kommer också folk som har skrivit report och komma dit och kolla till om en person säger jag behöver ressade och skriver varför då om han blev bara skjuten när han pratade med en grabb då kan han få ress för personen som gjorde det om jag skulle hinna se honom då skulle han bli bannade för RDM då blir sv ban för 1 timme.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag vet inte hur jag ska förklara.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka