Inaktuell Karma Bamse | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

seedex1243

Medlem
Servervakt
Meddelanden
157
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alekss

Vad heter du på discord? seedex1243

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016df5b6b6

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Arbetes dagar går jag till skolan efter skolan kommer jag hem sätter på min PC och går in på Unive och spelar Unive till 22:00 och sluta skolan lite olika ibland 16:00 ibland 15:00 så lite så där sen vid helger ( på fredag spelar och till 03:00 om inte mer eller mindre kanske 01:30 till uppåt ) sen vaknar jag på Lördag typ 12-13 och spelar igen till 03:00 ifall inte mer ! Lov är samma sak som helg om jag inte reser bort

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag varit bannad på unive men nu blev jag unbannad och varit medlem nu ett tag och skulle vilja bli SV så jag har varit medlem på Unive i typ totalt! 5 månader? ( om man inte tänker på mig ban )

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger men det var så har att en staff inte kunde välja tid på mig ban så jag blev bannad i 30 min sen 1 dag sen 2 sen 3 så det ränkades om 4 av de sen har det varit lika dant med alla 10 annars jag har varit bannad bara 3 gånger!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att hålla ordningen på servern-rp alltså ifall folk lallar eller inte följer reglerna kan man ibland kicka eller svbanna de t.e.x /svban (id) lallar eller /kick (id) lallar alltså servervakts uppgift är att hålla rp-nivån bra och fin!

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har tidigare varit servervakt men blev av med det efter som att jag blev bannad men nu när jag har möjlighet skulle jag vilja bli det igen!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara typ som ifall du ser en person som du inte gillar eller slår dig för en anledning kan du inte svbanna han eller kicka efter som att det är en liten del av abuse och korruption eller kottuption kan innebära att du inte bannar någon bara för att det kanske är din vän! ( abuse kan också vara om du är i en skottlosning och din bil går sönder kan du ej dva hans bil för att då blir det abuse!

!B

# Karma
Roller
Medlem✅
2025 Medlem 💎

Kriminell 🔪 / Ma Dalton Vice-Boss
FD

Servervakt
Kriminell🔪
Medlem🎫
Elitdonator☑️
Polis myndigheten👮‍♂️
Ped 🦸‍♂️
Medlem✅
Jr.Mod
Shortlist-staff

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka