- Meddelanden
- 52
- Reaction score
- 13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199056609633/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: YoungRS
Vad är din discord tagg? YoungRS#0001
Vem var det som bannade dig? Alex-Goggle
Hur lång tid var din ban? ca 5 dar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom säkert trodde att jag körde bilen och inte min kollega. +är staffen vän med personen vi körde på och lyssnade bara på hans sida av myntet och inte min sida och gjorde inte ett neutralt val.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega såg en bil och tänkte checka läget. Han stack då från platsen och vi följde efter. Då han valde att inte stanna så gjorde min kollega valet att köra in i bakdelen av bilen så vi kunde kontrollera han. Det han gjorde efter vi hade träffat han var att åka iväg vilket är failRP av hans sida. VI åkte efter och då blev beskjutna. Då jag satt i passagerarsätet och min kollega körde bilen efter han när han sköt mot oss gör så att han skulle fått ett straff och inte jag.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker hela situation var fel då både han körde iväg efter blivit påkörd och jag och min kollega som körde efter när vi skulle efterlyst bilen och ringt polisen istället. Kom ihåg nu att jag aldrig körde. Jag körde aldrig och sa åt kollegan att det var en dumt val att köra efter. Själv tycker jag att personen vi försökte stoppa skulle blivit bannad då han körde vidare som ingenting efter att ha blivit påkörd i bakdelen av bilen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga jag kan komma på för tillfället.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag känner personligen ingenting då jag är en aspirant/lärling i Securitas yrket och vill följa min ledare. Jag körde inte bilen och sa åt han. Jag tror om både sidorna hade gjort annorlunda skulle det blivit bra asså att snubben inte skulle kört efter han blivit träffad och att min kollega skulle ha vänt efter ha blivit tillsagd.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att försöka rpa själv även om min kollega eller den misstänkte har gjort fel. Jag skulle ha skrivit till staffs isttället för att försökt följa med. Jag vågade dock inte göra nått då jag inte är full lärd inom yrket.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: YoungRS
Vad är din discord tagg? YoungRS#0001
Vem var det som bannade dig? Alex-Goggle
Hur lång tid var din ban? ca 5 dar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom säkert trodde att jag körde bilen och inte min kollega. +är staffen vän med personen vi körde på och lyssnade bara på hans sida av myntet och inte min sida och gjorde inte ett neutralt val.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega såg en bil och tänkte checka läget. Han stack då från platsen och vi följde efter. Då han valde att inte stanna så gjorde min kollega valet att köra in i bakdelen av bilen så vi kunde kontrollera han. Det han gjorde efter vi hade träffat han var att åka iväg vilket är failRP av hans sida. VI åkte efter och då blev beskjutna. Då jag satt i passagerarsätet och min kollega körde bilen efter han när han sköt mot oss gör så att han skulle fått ett straff och inte jag.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker hela situation var fel då både han körde iväg efter blivit påkörd och jag och min kollega som körde efter när vi skulle efterlyst bilen och ringt polisen istället. Kom ihåg nu att jag aldrig körde. Jag körde aldrig och sa åt kollegan att det var en dumt val att köra efter. Själv tycker jag att personen vi försökte stoppa skulle blivit bannad då han körde vidare som ingenting efter att ha blivit påkörd i bakdelen av bilen.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga jag kan komma på för tillfället.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag känner personligen ingenting då jag är en aspirant/lärling i Securitas yrket och vill följa min ledare. Jag körde inte bilen och sa åt han. Jag tror om både sidorna hade gjort annorlunda skulle det blivit bra asså att snubben inte skulle kört efter han blivit träffad och att min kollega skulle ha vänt efter ha blivit tillsagd.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att försöka rpa själv även om min kollega eller den misstänkte har gjort fel. Jag skulle ha skrivit till staffs isttället för att försökt följa med. Jag vågade dock inte göra nått då jag inte är full lärd inom yrket.
Har du läst våra regler? Ja