Nekad 1pablo10 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klimpens_pubis4

Icke Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
66
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198123925574/

Ditt Hex-ID: 110000109c14046 (Hex)

Vad är din discord tagg? 1pablo10

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: emilia bann1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att beslutet tog på grund av att jag hade tagit ett vapen från en person,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare körde runt i bilar, så hörde vi en skottlossning så vi körde ditåt och kollade vad som hände, så såg jag lexty och eftersom jag känner han så sa vad händer jonas bögren så blev jag bannad för streamsniping.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beslutet är felaktigt på grund av att jag och min kollega åkte till en skottlossning och såg tre st kroppar, vi säkrar alla tre kroppar och tar deras vapen, sedan kör vi in dem till sjukan under färden dit så valde en att lämna i polisbilen. När jag och min kollega anländer vid sjukan så får vi ett larm om att våran andra kollega blir beskjuten, då bestämmer vi oss för att åka vidare till det ärendet och hjälpa honom, efter det så var vi påväg mot polisstationen för att lägga av vapnena, då vi ansåg att det var allvarliga att våran kollega blev beskjuten än att tre stycken personer hade vapen på sig. Emilia skriver även i min ban att jag stashar vapen, när det låg i mitt inventory vilket jag trodde att det fick medans jag var påväg mot polisstationen. För jag har inte fått reda på något annat sätt att kunna lägga av vapnet. Så tycker inte att jag borde bli bannad för att jag stashar vapen när jag inte ens har stashat något vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. under de senaste 3 månaderna har jag inte blivit bannad, men förr va de för lalla och lite annat men det kommer inte ske igen, och inte fear rp igen. Ber bara om en andra chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja att inte lämna kroppen där, men jag visste inte det då jag tänkte att mord var värre än vapen brott och att min kollega behövde hjälp då han blev skjuten mot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lämna kroppen på sjukhuset

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka