Accepterad is-ka-H | Ban Överklagan [Norrland]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

is-ka-H

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/account/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c902a67

Vad är din discord tagg? tffp clapz

Vem var det som bannade dig? Hapyxz

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-27 221005.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? typ vdm men inte direkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in och gick till sky club och såg att min chef och min kollega var på gatan och jaga en bil så jag körde efter dem och fråga vad händer dem sa att cheffens bil har blivit stulen så jag körde efter bilen och körde lite nära bilen så den tappa kontroll men då c logga han grabben och cheffen var i bilen och jag visste inte de och han viste inte att jag var hans kollega för han trodde att jag vdma han och körde in i han men det var inte så det var att jag försökte få hans bil tillbaka så han där krachar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag för jag tror råka köra in i han på fel sätt och då såg staffen att jag körde in med flitt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för att jag inte skrev /me sätter där bak när jag va på E-bike och tog upp en person men dem ville ge mig en till chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte köra in i han eller köra nära

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ska nuda folk eller pitta eller något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fårstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka