Nekad Robert Bank | Beslut Överklagan {toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Robin2005

Helper
Helper
Meddelanden
423
Reaction score
5
Ditt discord namn: Crazywinner1

Ditt Hex-ID: 11000010a7444c0

Vad för typ av beslut gäller det? Pban, medlem + Krim

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? De tycker jag skapar för mycket problem, vilket inte ens går o säga, inte ställt till med några problem över huvudet taget, ni säger förmodligen o Milan Svensson 1 fel pbanna han igen? Asså skjuter knappt nåt inga anmälningar mot mig, så hur ni kan sitta o säga att jag allmänt ställer tlll med problem är solklart att ni sitter och har nåt emot mig. Ni har inte snackat eller ens skrivit till mig utan ni tar beslutet på 5 min,

Hur är beslutet felaktigt? Inte varit ett enda problem för serven. Han knappt skjutit, inga anmälningar mot mig o inte ställt till med något negativt alls för serven, så att ni sitter och säger det ska tyvärr inte gå, känns som Toris har nåt slags agg mot mig och hittar små saker och bannar mig, hur kan ni ens sätta det som Perma ban när ni inte ens har bevis? Ni utgår efter logg där det inte ens finns bevis som visar att jag ställer till med problem

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Finns inga bevis, Fattar om ni drar en Krim roll men pban för nåt som inte ens har skett är överdrivet skumt!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Finns inga bevis förutom loggs? Logggsen säger inte ens att jag stället till med problem? Hur kan ni lägga en pban? Förstår att ni drar min Krim roll för att visa om jag nu har gjort nåt fel och sätter prisökning men hur kan ni sätta en pban på detta? Känns som du har nåt personligt emot mig och hittar små saker för att få bort mig tråkigt nog

Förstår att detta inte spelar någon roll när ni har nåt emot mig, men att ge mig pban utan ens bevis, o väljer banna mig från dcn samt visar det tydligare, du kan dra min Krim o sedan berätta för mig men sedan o pbanna mig sådär snabbt visar ju bara allt,

milan svensson i ett nötskal
Jadu, inga bevis, varken pratat med mig hon tog beslutet på 5 min förmodligen och gick på min historik för 1 år sedan, Inga varningar eller nåt, kunde dragit min Krim och sen förklarat men verkar vara personligt detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka