Nekad Zandero | Beslut Överklagan : Raketen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
2
Ditt discord namn: zandero#0629

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae3cd31

Vad för typ av beslut gäller det? ban

Vem/vilka tog beslutet? raketen tror jag

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag feara och hade vapnet uppe sen blev jag benad och sen ställde jag mig upp och skotta vilket jag ångrar extremt mycket då jag tyckte det var roligt att spela på unive och vill spela på unive och förstår verkligen mitt misstag så jag skulle jätte mycket vilja få en chans då jag var exemplarisk innan och vill vissa att jag inte är en problem spelare är inte ens sån spelare egentligen.

Hur är beslutet felaktigt? Det är såklart inte felaktigt då jag förstår att det jag gjorde var fel men hoppas jag kan få en sista chans på servern då jag verkligen förstår att det jag gjorde var jätte fel.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har bild på min ban och klipp på det jag gjorde om ni vill ha bevis och fått alla åter gärder men det ända jag vill är att bli unbannad så jag kan vissa att jag inte är en problem spelare egentligen då jag var exemplarisk.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka