Nekad Robban.. | Ban Överklagan [Faygooz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

static0014

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199444078820/edit/favoritegroup

Ditt Hex-ID: 1100001479443f0

Vad är din discord tagg? robban00

Vem var det som bannade dig? Faygooz

Bild på banmeddelande: 392c2657e044f9e314d4e3a5d598536d.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för åka runt utan däck och precis innan så va de en osynlig spikmatta och jag hade bråttom för de va inte alls långt till min import jag skulle hämta för att sen åka på en prio

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte på en osynlig spikmatta och fortsatte köra för va inte långt ifrån min import som jag skulle hämta och sen åka till en prio

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker både och men jag förstår staffens beslut men för det där så vill jag ba säga att innan du bannar så kan du skriva /m eller något liknande men de är väll en giltig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad innan för lite småsaker o så men har lärt mig utav dem och har inte upprepat dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte fortsätta åka vidare och men detta va för att jag hade riktigt bråttom till en prio

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat!

Tänker såhär du blev precis bannad, Jag kunde skrivit till dig och gett dig varning först absolut skall tänka på det, men detta är ett regelbrott du borde tänkt på innan du åkte runt och sladda med den, du åkte långa sträckor med den då jag speccade dig ganska länge, du tog den från en parkering vid ett garage. Du får göra en ny överklagan lite senare då avstägningen precis blev lagd och meningen med en avstägning är att LÄRA SIG!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka