Accepterad 1k.Zippy | Åtgärd Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1k.Zippy

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
0
Åtgärds-referens
ID: 2022 — Allvarlig (10p)
Typ: Grov FearRP (§ 4.1d)
Anledning: Hoppar in i polisbil när han har 8+ polivapen riktade mot sig
Personal: repent
Datum: 2026-04-24
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var i sandy för att åka på prio, då blir jag stannad i visitationzonen, dom ville söka igenom mig och eftersom jag var efterlyst och hade vapen på mig så valde jag att köra där ifrån, det blev en polisjakt sedan kom fler och fler poliser sedan så krockade jag in i ett osynligt obeject så min bil pajade, jag rpade på skadorna sedan hoppade jag ut eftersom det stod typ 8 poliser o riktade mot mig, men eftersom jag är så dum i huvudet så hoppade jag in i polisbilen och valde att köra sedan dog jag för dom börja skjuta. Det var så himla dumt av mig och jag ångrar mig så himla mycket, det var så dumt att göra detta, det är fearp och jag vet bättre men jag vet inte vad som flög i mig.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag lackade mest för jag egentligen inte skulle krocka, det var en osynlig sak i luften som gjorde att jag krockade, men det ger inte mig rätten att Fearpa, det var så dumt och jag vet inte vad som flög in mig riktigt. Jag ångrar mig så himla mycket och jag har lärt mig utav mina misstag och det kommer aldrig att upreppas

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka