Nekad robb1n | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

robb1n

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Robbin i verkligheten

Vad heter du på discord? robb1n09#8902

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar minst 12 timmar om dagen
Måndag: 14:45- 23:45
Tisdag: 14:45 - 23:45
Onsdag: 14:45 - 23:45
Torsdag: 14:45 - 23:45
Torsdag: 14:45 - 23:45
Fredag: 14:45 - 23:45
Lördag: runt 09 - 03:30
Söndag: 09 - 22:45

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har väl varit medlem runt ett år och lärt mig rpa under tiden och tycker om att rpa på detta viset och vill fortsätta med de och hjälpa folk och lära sig av sina misstag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har nio banns de flesta är för rätt så länge sedan när jag inte visste hur man rpa på ett bra vis och har lärt mig nu hur man rpar och jag vet många också har de problemet och de vill jag vara med och hjälpa till med, de gick inte och ta en Screenshott

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt rpar bara som en vanlig person gör men ser de något fel så kickar de eller bannar, som exempel de vdmar dig då bannar du de och e de grov vdm så får man förlänga bannen med att skicka i discord. Samma om man ser en bil mitt i vägen som folk kan krocka in i då går man fram och dvar den.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ser så mycket bilar mitt i vägen som inte borde vara där, ser även massa personer som springer runt och vdmar och inte rpar på skador och de vill jag hjälpa till och öka rp nivån med. Ser även massa personer som bara går runt och slår folk på piren och slår sönder folks bilar och inte får åtgärder mer än att jag har kontaktat staff om ärendet om de är så att de är ett senario som håller på under en lång tid..

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man abusar sin /revive eller /dva när du är i ett senario, man säger att man är i en skottlossning och du blir medvetslös då får du inte revva dig själv för att du ska vinna senariot då blir de korruption. Vad jag menar med att man dvar bilar för vinst i senario efter en biljakt med polisen som att du dvar den när du kommit undan så de inte hittar bilen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka