Antagen Rolf Gunnberg Den Andra | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad heter du på discord? El_margi

Vad är ditt Hex:ID steam:11000010db59f93

Ange ditt födelsedatum 9 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går upp 06:30 på vardagar, måndag, onsdag och fredag har jag praktik från 07-16, är hemma runt 16:30 de dagarna, Tisdagar slutar jag skolan 14:10 är hemma 15:30 och på torsdagar slutar jag 12:10 är hemma 13:45 pga dåliga tågtider. På lov jobbar jag där ja har praktik 07-16. På eftermiddagarna gibbar jag från 17-22, jag spelar kanske inte fivem hela den tiden men man kan få tag på mig i DC iallafall. Gymmar 4 dagar i veckan en av gångerna är i skolan och de andra tre är utspridda lite blandat. Vissa dagar sover jag hos min tjej så då kan jag inte spela något men det är inte mer än 1-2 dagar jag är borta. Jag har iallafall tid att gibba unive minst 2h varje dag jag är hemma. MER PÅ HELGER!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem fram o tillbaka sedan 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/lhBruLV3n1ZjxrhCg?invite=cr-MSxqR2YsMzUyNjMyNjQ&v=0 Senast jag vart bannad var 2022, är lite äldre o mognare nu :D

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För mig är en servervakt en person som lär de okunniga om serverns regler och gränser. Ibland räcker det att man säger ifrån i OOC man måste inte skicka de på en kick eller svban direkt. Det handlar om att "vakta" servern man ska se till att det är ordning o reda helt enkelt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Anledningen till att jag vill bli servervakt är för att jag vill se till att de jag RPar med och de scenario jag kan påverka blir så seriösa och bra som möjligt. Jag vill få bort lallet, jag vet att det räcker med att bara skriva OOC och då blir helt plötsligt alla bra på att RPa. Alla kan men det är tydligen roligare att lalla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan vara att man kickar eller bannar folk för att man tycker det är roligt. Korruption kan vara att man favoriserar sina vänner och skiter i att kicka de. Man utnyttjar alltså de privilegium man har som SV. Med stor makt kommer stort ansvar som min mamma brukar säga :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka