Nekad Krydda | Ansökan till Servervakt

• Trådskapare Trådskapare Krydda
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

K

Krydda

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad heter du på discord? kryddaa

Vad är ditt Hex:ID 11000014c68a3d6

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 16:00 - 21:00
Tisdag: 15:00 - 17:00
Onsdag: 14:45 - 21:00
Torsdag: 15:45/16:00 - 17:00
Fredag: 14:45 - 23:00
Lördag: 15:00 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad prick typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 bans och har spelat sen 2023 med pauser går ej att bifoga bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är den sortens staff som arbetar med att agera som en vanlig spelare och då man ser någon bryta regler säga till de OOC eller kicka de ifall det är uppenbart att de bryter mot regler. Alltså gör de inte som vanliga staff som när de är ingame aktivt letar efter de som bryter mot regler. Servervakter rollspelar istället som vanliga spelare och om man ser en person bryta mot reglerna och då ta hand om de ifall det är enkelt att se att de bryter mot regler. De avlastar staffteamet genom det de gör som innebär att vanliga staffs istället kan fokusera på att ta hand om de som behöver bannas och inte behöver gå till varje personer som lallar runt i ett rollspelscenario. Servervakter kan heller inte banna, tempbanna eller varna en person. De kan endast kicka personer och gör det när det är uppenbart att någon bryter mot reglerna, t.ex RDM'ar eller Meta Gaming.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli Servervakt eftersom jag varit staff tidigare på andra servrar som jag lämnat. Jag vill därför testa vara staff på Unive, eftersom jag blivit uppmärksammad på att det är den nog bästa svenska servern i FiveM och jag vill därför kunna hjälpa till att göra den bättre genom att kunna ta hand om de som bryter mot regler och det är lätt att se, samt att kunna se till som jag sa att servern ska fortsätta vara den bästa svenska och locka till sig fler medlemmar. När jag jobbar som Securitas och åker runt och kollar främst på Piren ser jag ofta folk som lallar runt och ibland bryter mot regler. Då vill jag kunna ta hand om de så att rollspelet går framåt och att de som missbeter sig inte får fortsätta utan lär sig att bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ju enkelt beskrivit att missbruka sina befogenheter för att ge ett övertag åt andra personer du själv känner, t.ex att inte kicka sin vän om man ser den bryta mot en regel och istället låta den vara kvar och fortsätta bryta mot regler.
Abuse är ett annat sätt att missbruka de krafter man fått tildelade som en Servervakt, t.ex genom att missbruka de befogenheter man har och kicka folk utan anledning eller på något annat sätt förstöra rollspelet genom att förstöra servern på något sätt.

Nekad.

Följer inte de riktlinjer vi har för att bli servervakt.

Tillbaka