Accepterad Riset | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riset

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090264412/

Ditt Hex-ID: 1100001435a695c

Vad är din discord tagg? Riset#7888

Vem var det som bannade dig? San & Axeeo - Det är det jag har hört och fått till mig.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen som bannade mig tror att jag har på ip loggs, och delar dom med andra på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta är någon som har hänt för ett bra tag sen och som jag har glömt bort. Nu vet jag inte exakt hur länge sen detta var, runt 1,5 år sen. Jag hade en dev servern som jag och en annan kompis hade tillgång till, under denna tiden så var jag intresserad av att lära mig om hur koder och kodning fungerade. Jag skapade då en liten dev-server som jag pillade lite på då och då för att då förstå hur saker och ting fungerar, och kanske lära mig själv att skriva eget. Under detta tiden så försöker jag lära mig allt möjligt, alla olika typer av språk i kodning. Jag kollade även över hur loggs fungerade. Så som jag förstått det så har någon fått tag på dessa loggs som jag hade till mig dev-server och som dom senare har spridit i nutid? Det är så jag uppfattat det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban. Jag har inte gjort någonting fel i detta, jag har inte kvar dessa loggs som staffsen som bannade mig påstår att jag har. Jag ska säga att jag genuint blev förvånad när jag blev bannad, då det var så länge sen jag hade denna server och jag trodde ingen hade kvar dessa.

Dessa loggs skapades för att jag ville se hur saker och ting fungerar. Inte för att sätta dit folk eller för att sprida folk IP-adresser. Kan även säga att denna server var inte öppen för allmänheten utan var till för mig och några av mina vänner som ville lalla runt lite på en server. Jag ser inte vad detta har med Unive att göra, då detta bara var för privat bruk och för mig att lära mig om hus saker och ting fungerade för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, dock inte längre än en dag, om jag minns rätt. Många av dessa banns har dock varit felaktiga, tillexempel att någon skrivit in fel ID.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså det jag skulle kunna göra är att inte skapad den servern. Men annars så vet jag inte, det var inte direkt meningen att dessa loggs skulle användas så som dom nu har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det skulle jag inte säg, enlig mig och många andra så har jag inte gjort fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka