Nekad Lasslo. | Beslut Överklagan [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasslo.

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
0
Ditt discord namn: llasslo.

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad för typ av beslut gäller det? blacklist, krim, medlem, gorilla och ped nivå2

Vem/vilka tog beslutet? ZevenDot3

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att staffs valde att banna mig för att jag gav salami krycka så att jag kunde flytta på bilen eftersom den var ivägen där man tar ut ambulans.

Hur är beslutet felaktigt? för att jag skulle ta ut en ambulans för att jag hade ett prio1 larm och då så gav jag han krycka för att han skulle hoppa ut ur bilen och flyttade på bilen och sen tog ut en ambulans. och eftersom kryckan igentligen var felaktig så tog jag bort den igen eftersom det ändast var i nöd.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ja att ni kan kolla kryck loggs på att jag gav han krycka för den anlendingen och sen tog bort den 10 sek efteråt.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Detta är inte beslutet bakom varför du blev bannad. Jag vill att du ska fundera över hur du tidigare har RP:at och varför vi tog detta beslutet över dina handlingar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka