Nekad Extro | Beslut Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Extro

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ditt discord namn: ex1ro

Ditt Hex-ID: steam:1100001388816c9

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen kriminell roll

Vem/vilka tog beslutet? Vet ej var ett tag sen nu och hittar inget i mina discord meddelanden men antar att ni har loggs för de.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag hade staff roller på en annan server. MEN läs anledningen nedan där jag förklarar från min del

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet skulle jag inte vilja påstå är felaktigt eftersom den som fattade beslutet inte vet hela anledningen till varför jag var staff där. Såhär min vän som skulle starta upp en fivem server för ett tag sen sa till mig att joina discorden vilket inte var något problem för mig men sen utan att jag märker har han lagt in staff roller på mig utan att säga något sen får jag en notis från unives discord bot att min kriminell roll är indragen för olojal. Hoppas ni fattar att det inte var med min mening och att de inte händer igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har ingen tyvärr då jag har gjort en reset på min dator sen dess

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka