Ej Antagen rio_isko99 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

rio_isko99

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rio

Ditt discordnamn: rio_isko99

Ange ditt födelsedatum 9 Mars 2006

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag är en av de få som verkligen engagerar sig i dessa typer av arbeten. Jag är väldigt bestämd av mig och en ledar gestalt. Jag gillar att skapa förändring och har sett att staff arbetet kan fin slipas ännu mer och jag hade velat vara en del av det arbetet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att Unive som ska uppträda som sveriges bästa server vilket den är i detta fallet. I denna server är det otroligt mycket mer medlemmar än alla andra servrar i Sverige, större server betyder också fler regelbrott, flera oseriösa som vill komma och förstöra denna serverns RP. Med det sagt vill jag och ska jag se till så att vi förebygger varenda regelbrott och varenda oseriösa medlem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att bidra med mina tankar och förslag. Jag är som sagt en ledare men jag lyssnar också på vad andra har att säga, jag tar inte bara del av vad jag säger utan jag lyssnar på alla andra för de kanske har något som jag inte tänkt på. Jag kommer att bidra med tid och engagemang. Jag kommer att bidra med hjärta och vilja. Jag kommer som sagt att bidra med en förändring. Denna server behöver flera i teamet som verkligen ser denna server på fullaste allvar och vill vara med och förändra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är inte bara Staff när man har fått denna Discord rollen. Du är en del av Unives ansikte. Unive är känt inom den svenska RPn som den största och bästa. Men när du som STAFF inte ska agera professionellt så förstör du ansiktet lite med ditt dumma agerande. När du går in i rollen ska du veta att detta är mer än bara ett vardagligt arbete. Det är ett större ansvar, det är en ära och vilja. Med det sagt är det otroligt viktigt att agera professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har mitt jobb och jag pluggar. Men minst 4 dagar om veckan är jag alltid vid datorn från 19:00 till 01:00 tiden. Sedan på helger sitter jag alltid hela nätter uppe och är vid datorn. Så jag hinner o lägga en massa tid på detta.

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 år, har tagit pauser och kommit tillbaka.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är beredd att jobba inom alla områden, men alla områden anser jag inte behöva lika stor insats eller staff. Jag vill ha en utmaning och vill göra förändring, och det ser jag i kriminell, support och RP.

Tillbaka