Ej Antagen uy03 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

uy03

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: uy03

Ange ditt födelsedatum 9 April 2010

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag är en mycket mogen och engagerad person, Jag kan Ta och ge kritik, Är mogen för min ålder och jag är väldigt seriös, Jag har en del ban historik som jag ångrar men har spelat ett tag sedan 2021, Tror ej jag var medlem då men jag var en aktiv spelare. Jag är bra på att kommunicera och jag är ej en partisk människa och jag kan bemöta folk lugnt

Vad tycker du inte fungerar på Unive? RDM och shootonsight finns även mycket med moddare också, Men jag vill se bättre av social rp, Men när de är moddare så förstörs ju rpn som är på servern vilket inte är kul alls för alla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med staff teamet tycker jag ska vara aktiva och kolla help/spec/reportlist, De är typ de och vara aktiva i support kanalen så du ser om folk sitter väntrum och behöver hjälp

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du ska kunna ta kritik och ej vara partisk, Sen ska du inte direkt skälla på spelarna och hålla en god ton mot spelarna sen ska du agera proffesionellt. Vill Verkligen att spelarna ska bemötas med god ton

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja asså jag kommer ju spela och vara aktiv som staff både och men de är väl runt 4 timmar om dagen om inte mer

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i ett tag men har en del bans som sagt men de vill jag inte att de ska reflektera mot mig men jag har ju spelat sen 2021 bara att jag tagit nåra pauser mellan jag spelat. men som sagt lärt mig av mina misstag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja asså inte på denna server då, men jag har en del koll på commands osv men de commandsen i dc kan jag bli bättre på

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? alltså jag skulle inte säga så men nått område är de väl bara att jag inte vet vilken men borde klara mig inom alla områden

Ej antagen

Din staff ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Staff Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka