Ej Antagen ribox33 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ribox33

Medlem
Meddelanden
253
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Ribox33

Ange ditt födelsedatum 3 April 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till med att få in nya spelare in på servern. Jag tycker att det skulle kunnat gå bra för mig då jag har varit helper 3 gånger tidigare och jag har insätt att varje gång jag var helper så har jag har jag alltid varit professionell samt trevlig när jag snackade med folk. Jag vill bli MA för att kunna hjälpa till andra MA i teamet att få in nya spelare då det brukar vara många som sitter och väntar u väntrum.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har varit staff tidigare så jag har rätt så mycket erfarenhet med nya spelare då jag har snackat med de flesta icke-medlemarna och välkomnat de in i servern. Jag har alltid ett bra bemötande och har respekt för andra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara Respekt, Professionell och lyssna noga på spelarna och inte höja rösten om det inte behövs.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man ska kunna ha en bra rp nivå och Kunna grund reglerna. Man ska och visa icke medlemar att om man är medlem på Unive så ska man inte lalla som till exempel slåss eller likande saker.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska ha bra rp samt hålla koll på grundreglerna för att kunna visa att om man är en Medlem, så är man en del av Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vill lära nya Medlemarna så bra jag kan om serverns regler så de inte begår regelbrott. Jag vill också släppa in ta in rätt personer som Medlemar så de kan göra roliga, bra och kreativa scenorion och hålla en hög rp nivå.

Hur ser din aktivitetet ut? 1-4 timmar vardagar. Helger 1-6+. På lov så är det typ samma som på helger.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka