Retardens Son | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Älgen

Icke Medlem
Meddelanden
198
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Högberg

Vad heter du på discord? Ocsar#3612

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 17-00
Helger 13-04

Berätta om dig själv En grabb på 17 år som gillar att hjälpa människor. Går en gymnasie-linje som heter Jakt Och Viltvård, det handlar som det låter om jakt. Är sjukt bil intresserad och har varit hela mitt liv. Är väldigt snäll av mig om man har samma attityd mot mig.

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag hade blivit staff skulle jag alltid finnas tillgänglig i discord och ta så många personer i support jag bara klarar av kommer även ha stenkoll på discord-roller och fixa alla roller så snabbs det bara går.
Jag kommer även spendera mycket tid ingame och besvara, lösa och reda ut så många /help o /reports jag bara kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i 3 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Har varit Staff innan på unive och jag tyckte det var riktigt roligt att lära känna andra staffs samt väldigt roligt och kunna hjälpa folk mer än vad man kan göra som servervakt. jag vill bli staff för att det är otroligt mycket lallare och folk som inte sköter sig ingame och ibland i discorden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade suttit och specca 24/7 och gått på så många reports jag kan, samt hjälpa folk i discord.

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit staff på unive innan och kan det mesta inom arbetet.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Mycket bra skulle jag säga, kan dom flesta commands på unive.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag är en väldigt lättlärd person, är även väldigt duktig på att lyssna på vad folk tycker och tänker, med andra ord kan jag ta kritik samt ge kritik om det behövs.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar endast på unive och kommer endast spela på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte vad jag kommer på mer än att jag är mest aktiv på häljerna och på natten

glömde tilläga att jag inte går i skolan på ett tag!

+rep så sjukt rolig å trevlig <3 <3 älskar dig

+REP Trevlig och seriös, skön grabb som inte lallar! Möööööh

+rep skit bra staff och jag tycker han ska få komma tbx pronto

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka