- Meddelanden
- 753
- Reaction score
- 22
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel
Ditt discordnamn: redbull02.
Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2003
Varför ska just du bli staff? Ja, jag har tidigare varit staff på Unive, vilket har gett mig en god förståelse för hur rollen fungerar och vilka krav som ställs på en staffmedlem. Under min tid som staff lärde jag mig att hantera spelarrapporter, lösa konflikter på ett rättvist sätt och bemöta spelare professionellt även i stressiga situationer. Erfarenheten har också lärt mig vikten av god kommunikation, samarbete
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kommunikationen mellan spelare och staff ibland kan förbättras, särskilt när det gäller att ge tydliga svar eller uppdateringar i olika ärenden. Det kan ibland skapa missförstånd eller frustration hos spelarna
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle bidra genom att vara aktiv, tydlig och tillgänglig när spelare behöver hjälp. Tillsammans med övriga i staffteamet skulle jag arbeta för att förbättra kommunikationen genom att ge tydligare information, svara på frågor så snabbt som möjligt och se till att spelarna känner sig hörda och respekterade
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt innebär att vara rättvis, respektfull och opartisk i alla situationer. Man ska kunna skilja personliga åsikter från sina beslut och alltid följa serverns regler och riktlinjer. För mig är professionalism
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera min tid på ett ansvarsfullt sätt och se till att jag har en bra balans mellan staffarbete, RP och mitt privatliv. När jag har möjlighet kommer jag att vara aktiv som staff och hjälpa till där det behövs, samtidigt som jag inte tar på mig mer ansvar än jag kan hantera. På så sätt kan jag hålla en jämn och långsiktig aktivitet
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive under en längre period och har därför fått en god förståelse för serverns regler, community och hur olika situationer hanteras. Den erfarenheten har gett mig en bra grund för att kunna hjälpa andra spelare på ett effektivt sätt
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har erfarenhet av att hjälpa spelare, lösa konflikter och hantera situationer på ett lugnt och moget sätt. Även om jag inte skulle ha haft en officiell staffroll tidigare så har jag god förståelse för vad rollen innebär och är beredd att lära mig och utvecklas tillsammans med teamet
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej
Ditt discordnamn: redbull02.
Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2003
Varför ska just du bli staff? Ja, jag har tidigare varit staff på Unive, vilket har gett mig en god förståelse för hur rollen fungerar och vilka krav som ställs på en staffmedlem. Under min tid som staff lärde jag mig att hantera spelarrapporter, lösa konflikter på ett rättvist sätt och bemöta spelare professionellt även i stressiga situationer. Erfarenheten har också lärt mig vikten av god kommunikation, samarbete
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kommunikationen mellan spelare och staff ibland kan förbättras, särskilt när det gäller att ge tydliga svar eller uppdateringar i olika ärenden. Det kan ibland skapa missförstånd eller frustration hos spelarna
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle bidra genom att vara aktiv, tydlig och tillgänglig när spelare behöver hjälp. Tillsammans med övriga i staffteamet skulle jag arbeta för att förbättra kommunikationen genom att ge tydligare information, svara på frågor så snabbt som möjligt och se till att spelarna känner sig hörda och respekterade
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt innebär att vara rättvis, respektfull och opartisk i alla situationer. Man ska kunna skilja personliga åsikter från sina beslut och alltid följa serverns regler och riktlinjer. För mig är professionalism
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att prioritera min tid på ett ansvarsfullt sätt och se till att jag har en bra balans mellan staffarbete, RP och mitt privatliv. När jag har möjlighet kommer jag att vara aktiv som staff och hjälpa till där det behövs, samtidigt som jag inte tar på mig mer ansvar än jag kan hantera. På så sätt kan jag hålla en jämn och långsiktig aktivitet
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive under en längre period och har därför fått en god förståelse för serverns regler, community och hur olika situationer hanteras. Den erfarenheten har gett mig en bra grund för att kunna hjälpa andra spelare på ett effektivt sätt
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har erfarenhet av att hjälpa spelare, lösa konflikter och hantera situationer på ett lugnt och moget sätt. Även om jag inte skulle ha haft en officiell staffroll tidigare så har jag god förståelse för vad rollen innebär och är beredd att lära mig och utvecklas tillsammans med teamet
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej