Accepterad RecLxss | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RecLxss

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,130
Reaction score
405
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199016886482/

Ditt Hex-ID: steam:11000013efac0d2

Vad är din discord tagg? RecLxss#7202

Vem var det som bannade dig? Filledixen

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Använder SV-perms utan sv

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde banna mig för att jag tydligen använt SV-Perms utan sv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade Rocket League med min kompis. Sedan efter ett par minuter så ser jag typ 10 pings som det står ”varför har du indraget medlemskap?” Jag blev chockad och fattade ingenting. Sedan efter par minuter skriver filledixen att jag har tydligen använt sv perms utan sv. Jag blev jätte chockad när jag hörde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från min sida så tycker jag att det var lite felaktigt då jag spelade rocket league med min kompis och så får jag massa pings att jag har indraget medlemskap. Jag vet inte men det är min sida.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte exakt om det var fem men kommer bara ihåg en och det var min första. Det var typ att jag råkade hoppa in i ett tjänstefordon när jag hade min bil bredvid så min gubbe gick automatiskt till polisbilen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Är bara chockad för jag vet inte vad som händer och fick fler tals pings att jag fick indraget medlemskap

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, förstår det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka