brakille14
Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Åtgärds-referens
ID: 1700 — Normal (5p)
Typ: Hets-OOC (§ 5.2)
Anledning: Skickar massa saker i allmänt för att provocera andra spelar samt att han hetsar i in-game pms.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-04-12
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände från mitt perspektiv var att jag och mina vänner hela tiden fick /m pings från en spelare in game. Detta gjorde att jag varken kunde se twitter eller blocket vilket förstörde min gameplay då jag ville hålla utkik på annonser för import/patent bilar för att jag verkligen är sugen på att köpa en. Jag försöker att skriva till den här människan genom /m för att se vad anledningen bakom dessa pings är. Han svarade inte mig utan fortsatte att skicka pings till både mig och mina vänner. Jag skrev då "/m sluta skicka pings till oss din hund".
Jag blev tydligen bannad för detta i kombination med en annan grej, att jag delade en twitter bild från in game i allmänt chatten vilket jag inte visste var förbjudet då det finns en "x" kanal där man kan se tidslinjen från unive twitter i realtid.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker att åtgärden är fel då denna människan försökte provocera fram en reaktion från mig och mina vänner genom att konstant pinga oss och jag tycker inte att mitt svar till honom är särskilt hårt. Jag använde inget vulgärt svärord som "busunge" eller "mammaknullare" utan jag skrev bara hund. Jag tycker att 5p för detta är lite väl strängt och skulle vilja se att åtgärden försvinner eller åtminstone trappas ner till "mild".
Har du bevis som stödjer din överklagan?
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja