- Meddelanden
- 86
- Reaction score
- 7
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus
Vad heter du på discord? RealNobody#9007
Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2000
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag på eftermiddagar
Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1026236336329465876/1059946533853859850/Screenshot_20230103_102816.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt håller hög rp och ger ut 1 timme bans och kicks till folk som gör fel.
Egentligen rpar du som vanligt fast du kan banna och kicka folk.
du vaktar servern fast du rpar.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit staff och sv tidigare och känner att jag vill hjälpa till mer än det jag kan göra nu som en vanlig medlem,
Jag kan alla regler utantill och har varit sv länge tidigare.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder /toggleid i scenario
korruption kan vara att du revvar någon när du inte får göra det
Vad heter du på discord? RealNobody#9007
Ange ditt födelsedatum 30 Juli 2000
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag på eftermiddagar
Hur länge har du varit medlem på Unive? nästan ett år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1026236336329465876/1059946533853859850/Screenshot_20230103_102816.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt håller hög rp och ger ut 1 timme bans och kicks till folk som gör fel.
Egentligen rpar du som vanligt fast du kan banna och kicka folk.
du vaktar servern fast du rpar.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit staff och sv tidigare och känner att jag vill hjälpa till mer än det jag kan göra nu som en vanlig medlem,
Jag kan alla regler utantill och har varit sv länge tidigare.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du använder /toggleid i scenario
korruption kan vara att du revvar någon när du inte får göra det