Accepterad RealE | Ban Överklagan (slem)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.nocco_.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
20
Ban-referens
fivem-lacken-5hps — FiveM, Utgår 2026-03-18
Anledning: hetsar i ooc efter han har blivit skjuten
Bannad av: Rafe_gafe
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att vi hade stormat ett gänghus där vi hade varit opposition. Sedan när jag väl hade kidnappat en person så åker vi till alliansens gänghus där vi förvarar den kidnappade. Sedan var det en person från alliansen som började hetsa emot mig mitt under förhandligen mellan mig och den kidnappade. Jag förklarar klart och tydligt till honom och frågar just varför han hetsar och säger han där är en hora eller en busunge något sådant sa han, finns klipp på det. När jag väl bär på honom genom putplayerinveichle så väljer han att göra /me sliter loss mig och sedan gör reloadskin för att komma undan när jag väl skulle konfrontera honom och fråga varför han lekte ball och hetsade emot mig. Då släpper jag honom och sticker tillbaka sedan när jag väl ska förhandla för andra gången och frågar de i gänget vad vi ska göra med den kidnappade kommer hans polare och säger kan alla backa undan bara lite snabbt, då skjuter han hära mig i bakhuvudet och rdmar mig och säger busunge till mig och pratar med döda kroppar. Därefter så blev jag väldigt frustrerad i det ögonblicket och visste inte direkt hur jag skulle hantera mina känslor under det ögonblicket. Jag blev ganska frustrerad som sagt och hade ingen kontroll och det ledde till att jag skrev busunge i OOC samt så skrev jag din pappas muffsi. Jag ber om ursäkt och detta skall ej ske igen under några omständigheter, detta är även första gången jag hetsar i OOC chatten, speciellt med sådanna ord. Det skall aldrig ske igen.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag anser att detta var en helt korrekt ban och detta var absolut inte en felaktig ban. Jag blev som sagt frustrerad och kunde ej kontrollera över mina känslor i det ögonblicket och just därför hetsade jag i OOC.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att aldrig hetsa OOC speciellt i chatten i ett scenario, det kommer aldrig ske igen och hoppas jag får en till chans för att bevisa att jag faktiskt kan sköta mig.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag spelar Unive dagligen samt att jag faktiskt förstår mitt fel och inser vad jag gjort för fel och till sist är det viktigta att man faktiskt förstår sin handling man utfört.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, förstår till 100 procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka