Inaktuell Raxy | Ban Överklagan [xzclays]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RaXyZs/

Ditt Hex-ID: 11000011bca0c54

Vad är din discord tagg? raxy2.0

Vem var det som bannade dig? xzclays

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det var för att jag inte tänkte mig för vilket var jättedumt av mig så jag trodde jag snackade dc för jag hade precis fårr en skada av dsync så då skulle ja fråga om han kunde revva men så råkade jag säga det ig istället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid nakenstaden och gjorde droghandling och sen så hände då det jag precis berättade vilket var att jag råkade snacka ig istället för dc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både rätt och fel fel av mgi som snackar ig när jag ska snacka dc men felaktig då jag inte fick komma support eller något liknande och berätta min syn av det hela

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 3 tidigare en fear som vare helt dumt av mig en mild pwr där jag glämde skriva /me yr och en hets ooc där jag skrev olämpilha saker vilket också var helt fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde checkat så jag verkligen snackade dc och inte ig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid kolla så att man snackar dc när man ska snacka dc och ic när man ska snacka ic

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka