Accepterad enzo553 | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realjultomten

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
-31
Ditt discord namn: rs4.553

Ditt Hex-ID: 11000016d8354db

Vad för typ av beslut gäller det? indragen test och krim roll

Vem/vilka tog beslutet? realyren

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag snackade occ väldigt dumt av mig att säga flygis har du ångrat mig jättemycket nu har jag lärt mig att inte säga flygis jag inte säga. Flygis till personer ig och jag kan få flygis var jättedumt av mig har ångrat mig jättemycket. Nu kommer jag inte. Snack Jag kunde bara hoppa support på han det var väldigt dumt av mig. Och inte göra det. Och bli bannad. Sen jag kunde bara hoppas support jag tänkte inte på det och jag gör det sen ett regelbrott väldigt dumt om mig och snaka occa occ nu. Jag har lärt mig det via min banna Nu har jag lärt mig en läxa. Beslutet togs för jag gjorde regelbrott ig och så flygis var väldigt dumt kommer jag aldrig göra om det igen i mitt liv

Hur är beslutet felaktigt? Den är inte felaktig det var mitt fel och och snacka occ väldigt dumt att säga flygis. Jag snackade med en kille i mobil han sa skicka din Discord jag kunde bara Hoppa support istället jag kunde bara Hoppa support då skulle jag tagit bort löst väldigt dumt att se flygis jag kommer inte göra om det jag kunde bara göra en reporter eller något hoppas support sen gör jag själv ett regelbrott och blir bannad super dumt av mig han staff gjorde bara sitt jobb om man inte skulle ha bannat mig då går han ju korruption han gör bara sitt jobb och så var jag och gul spelare och test medlem har ångrat mig jättemycket. Jag har blivit bannad Jag har lärt mig nu och inte snacka. Occ kommer inte göra om det nån mer nästa gång om jag ser någon gör dig bort då hoppar jag bara support

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Det finns inga bevis

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hej @enzo553
Vi kanske kan göra en deal här du och jag.

Mitt förslag, du får din test-medlem, men en ny period på 10 dagar och din Krim tillbaka men med en Krim-varning.

På så sätt får du lov att bevisa att du kan bättre och vi kan upprätthålla att reglerna på servern följs.

Din besluts överklagan har godkänts enl överenskommelse.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka