Ej Antagen Raxy | Ansökan till Servervakt [Kladdkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raxy

Aktiv Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad heter du på discord? Raxy

Vad är ditt Hex:ID Inte hemma nu men skriver sen

Ange ditt födelsedatum 21 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Det är ungefär jag kommer hem runt 16 kör lite unive sen tränar jag varannan dag typ kommer hem 21 o kör till 00 på helger är det väldigt varierat

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år kanske lite mer

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte bifoga men 10 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt uppgift är som att ha en höger hand till staffs. Man har som uppgift att hålla koll så att alla håller sig till reglerna när man rpar och ifall man ser grova regelfel so bannar man direkt och sen ser till att staffsrn förlänger bananer efter. Även att kicka folk som inte begår grova regelfel och säga till dom liksom

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har inte tid för staff och har tidigare varit KD över servervakt och vill nu se till så att folk följer reglerna även om jag inte är staff

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man abusear sina perms och andvönder sin makt på sätt man inte får alls. Det kan vara att banna folk felaktigt för man inte gillar dom och sen inte skicka bevis eller att förstöra scenarion genom sina perms

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka