Ej Antagen SkepparnMcgrath | Ansökan till Servervakt [Kladdkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkepparnMcgrath

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad heter du på discord? marre1253

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014cc02e3b

Ange ditt födelsedatum 28 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv i 3 dagar sedan i 3 dagar är jag inaktiv, det är pågrund av att jag och min lillebrorsa delar på min dator. men dem 3 dagar det är mina speldagar spelar jag mycket ibland blir det mer än andra dagar, vissa dagar spelar jag ish 7-8h

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sedan 8 juni 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/l9Ef7sBtSnT0VQyXC?invite=cr-MSx6NHcsNDA2MTMyMTky&v=0

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vakt på servern. som rpar som vanligt och vaktar ifall något gör något regelbrott. Ex jag är i ett scenario, någon gör ett regelbrott då ser jag det och tar återgärder av hens regelbrott. Så en Servervakt uppgift är att vakta över servern medans den Rpar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ser mycket folk som gör regelbrott framför mina ögon och ibland hinnar man inte alltid ta klipp och så får personen fortsätta spela på servern utan någon återgärd. så jag kommer se till att personerna som gör ett regelbrott kommer få återgärder! samt tycker inte jag är redo för att bli staff, eller kanske inte har tid, eftersom jag bara spelar varje 3 dag. men kanske blir staff i framtiden ifall jag tycker jag är redo.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att man abusear sina perms och använder sin makt på sätt man inte får alls. Det kan vara att banna folk felaktigt för man inte gillar dom och sen inte skicka bevis eller att förstöra scenarion genom sina perms OBS: det här är min sista speldag sen kmr jag vara aktiv på fredag till sön

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: Utveckla frågan ''Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt''

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka