Accepterad rasmus2243 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus2243

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387710100/

Ditt Hex-ID: 110000155151294

Vad är din discord tagg? bass-1329

Vem var det som bannade dig? vet inte står inte blev p bannad för ungefär 2 årsen.har ingen bild på de.ser inte de för att jag har blivit unbannad på servern men inte dc

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-28 164927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag för 2 årsen gick in på bilafären sköt fler personer på bilaffären och att du är ledsen för det, och att du har lärt dig av dina misstag och blivit mer mogen sen dess. Och vill få en ny chans på unive dc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang in på bilaffären marja lisas och sköt ungefär 3-4 personer där och sekunden efter så vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var 100 procent rätt ban eftersom de jag gjorde är helt oacceptabelt på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Just nu så kommer jag inte ihåg några tidigare bans eftersom de var ungefär 2 årsen jag var aktiv på unive servern men de har säkert varit någon mild vdm på någon och de tog jag mig lärdom av att jag inte skrev banöverklagan så tänkte jag vad ska jag göra i situationer så de inte slutar med vdm på andra personer med och tänka på vad jag har lärt mig under den tiden jag vart bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som jag sa var länge sen men de jag kanske hade kunnat göra är att vad är de för konsekvenser jag får om jag gör de här och hur länge kommer de att drabba mig.och de jag menar med detta är att man skulle tänka ett steg längre innan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka