Accepterad rasmus2243 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus2243

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387710100/

Ditt Hex-ID: steam:110000155151294

Vad är din discord tagg? basse_1329

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-20 152838.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt aimo park på de deras arbetplats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade ett vapen på mig och jag hade tråkigt och var dum nog att skjuta Aimo parks anställda

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100 procent rätt ban helt fel av mig riktigt omoget också förstår rp för andra som verkligen vill ha bra rp och förstår för servern också därför frågar jag om jag kan få en andra chans på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De va ett tag sen 1 årsen kanske ungefär kommer inte ihåg så mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänka på konsekvenserna innan man gör något som man vet är riktigt onödigt att göra en sån grej på en seriös server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig mer göra om de o förstår vad de ger för konsekvenser av de man gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka