Accepterad Eric | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Ban-referens
DC-26cd75 — Discord, Permanent
Anledning: fusk
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →

Ban-referens
radgab — FiveM, Permanent
Anledning: hejdå
Bannad av: Hedgehog
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag åkte i en bil med tre stycken personer som var med i ett gäng, uppenbarligen så hade de gänget fiender eftersom att när vi kom upp till sandy så blev vi beskjutna ifrån en lambo direkt. Lambon fick våra däck så vi åkte och bytte bil. Sedan såg vi lambon igen, lambon började köra men krockade i en stolpe så jag hoppade ut och sköt de två personerna i lambon när de stod stilla. Sedan dröjer det 5-10 min så hamnar jag i staff samtal med hedgehog, han säger att jag fuskar och att jag ska ha de så roligt på p ban. Jag får ingen chans att ifrågasätta bannen eller snacka med honom om att jag absolut inte fuskar.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för att jag sköt utan krim för det gjorde jag. Men jag fuskade absolut inte, jag förstår faktiskt inte heller hur hedgehog kan ha trott de, jag sköt en stillastående bil..

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Från första början skulle jag inte ha varit inne och skjutit då jag inte hade någon krim roll. Så de skulle jag ha tänkt på, att ta ansvar för mig själv.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har spelat på unive sedan 2021, vi alla har varit bannade men man lär sig. Och när det kommer till just denna ban så anser jag att straffet är väldigt hårt för det som jag faktiskt gjort. P ban för krim utan krim känns inte rimligt, men jag hade förstått ifall jag FAKTISKT HADE FUSKAT. Men eftersom jag inte har gjort de så anser jag att en dc ban samt en p ban känns överdrivet. Sen tycker jag faktiskt att allt dehär är skit konstigt, fattar faktiskt inte hur jag blev bannad för fusk av hedgehog, tar de som en komplimang🤣 Vill även påpeka det att jag klarade en pc check utan problem för 2 månader sedan!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka