Accepterad rasmus1234564 | Ban Överklagan [Limpsi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus1234564

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dGASfadgAwg/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:617111353

Vad är din discord tagg? Rasmus123#7523

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230125_093314.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det var så att jag och min kompis lekte runt lite och vi skulle se vilken bil som var starkast så blev jag bannad för mild vdm och jag förstår att det är inte ok och att det är MIT fel skit dumt av mig men ska inte göra om detta då jag ångrar såklart att jag testa så jag kommer aldrig att testa någon ting sånt här igen helt mit fel ska inte henda igen och ska verkligen inte testa mer om vems bil som är starkast helt mit fel ska inte ske skit bra att ni agerar så bra +++rep på er och minus på mig som inte tänkte men det är bara mit fel ingen anans jag får be om förlåt skulle ha tänkte längre istället för att bara göra så när jag kommer in igen så är det ett annat tänkande och inte bara göra så nu ska jag bara vänta och ha roligt hopas ni ser detta och hopas att ni har det roligt och bra +++rep på er

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis skulle hitta på någon så han råka köra in i mig och sen så går min bil sönder och sen så då sa jag att vi skull testa vem som är starkast men jag skulle sluta men då så blev jag banad när jag skulle därifrån men jag försår att man inte ksa göra så och att det är DAKS att betesäng nu för att jag årkar inte göra mera fel så nu ska jag verkligen tenka och inte att deta ska hända igen Limpis gjorde helt rätt och det är mit fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det är helt rätt då jag skulle inte att ha testat att köra på min kompis efter att han körde på mig helt MIT fel ska verkligen inte ske och deta är skit bra då att ni staff fins och agerar så snabbt men nej det var en bra ban man lär sig av sina misstankar och detta ska verkligen ine ske igen bara mit fel jag får be om förlåt det är skit dumt gjort av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev banad av att jag slog en kille på piren men baseboll och då har jag tänkt på det senare och att man inte gör det på en allmän plats och att man inte gör så alls om han inte har gjort dig slagit dig eller så men då tar man det någon stans där det inte är några och en powergaming körde in i ett träd och sen så glömde jag att rpa på skador vilket som man ska göra så är bara MIT fel och jag har tänkt på det så det gör jag nu och sen så blev jag banad nu det är dom bansen jag kommer ihåg nu men det skit bra att ni har bans då man lär sig av sina mid tag just det jag blev banad 1 Gånge av att skriva Krim i twt så det gör jag inte igen så jag har lärt mig att man inte ska göra så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde bara inte testat jag skulle bara skat att vi skulle åka vidare och ha roligt istället för att bli banade så hära så a vi skulle ha fort sat med det vi skulle göra och inte testa fåra bilar vilket som inte är bra så det är MIT fel skulle ha tänkt på det men helt rätt av er skulle bara låtit det vara och skulle hittat på någonting anat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte gör så och att man ska tänka på deta till nästa gång inan man gör någonting jag har lärt mig deta nu och deta ska inte ske bara mit fel inte erat skulle ha tänkte längre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det kommer ni då ni ska inte ha mig äfter er att katta på er för att jag gör fel så ja ni kommer att neka den då det inte är rett att katta på er

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka