- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 1
Ban-referens
fivem-avgasen-0fq9 — FiveM, Permanent
Anledning: fuskar
Bannad av: redbull02.
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det som ledde till min ban var att ni hittade att jag hade sökt på GTA fusk via Google samt att jag hade flera sound packs installerade varav ett innehöll ett så kallat pling ljud. Jag vill vara tydlig med att jag inte använde några fusk i spelet och såvitt jag förstår hittades det heller inga faktiska fuskprogram på min dator.
Anledningen till att jag hade sökt på GTA fusk var av ren nyfikenhet. Jag har aldrig haft avsikt att ladda ner eller använda fusk utan jag ville bara se vad som fanns och så klart att jag aldrig bidra med fusk i den bästa five m serven unive. När det gäller sound packs så testade jag olika alternativ för att se vilken som var bäst och könast att spela med. och ett av dem råkade innehålla ett pling ljud. Jag förstår i efterhand att detta kan uppfattas som misstänksamt även om det inte var min intention.
Jag vill också ge ett exempel för att förklara hur jag tänkte: om en person söker på exempelvis vapen på internet betyder det inte automatiskt att personen har eller tänker använda ett vapen. På samma sätt innebär min sökning inte att jag faktiskt använde fusk i spelet.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för att jag satte mig själv i en situation som kunde misstolkas. Jag borde ha förstått att både sökningar relaterade till fusk och vissa typer av sound packs kan se misstänksamma ut ur ett administrativt perspektiv.
Samtiddigt vill jag förklara att jag inte anser att jag faktiskt brutit mot reglerna genom att använda fuskk, eftersom jag aldrig gjorde det. Men jag förstår varför det kunde uppfattas så och där tar jag ansvar för mit omdöme.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att ävenn saker som inte är direkt regelbrott kan skapa misstankar och leda till konsekvenser. Framöver kommer jag att:
inte söka på eller ens vara i närheten av fuskrelaterat innehåll
endast använda godkända och tydligt tillåtna sound packs
vara mer medveten om hur mina handlingar kan uppfattas av staff
Jag kommer ochså att vara extra nogrann med att följa alla regler och riktlinjer för att undvika liknande situationer igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag inte har använt några faktiska fusk och deta handlar mer om en missbedömning från min sida än ett medvetet regelbrott. Jag har förstått allvaret i situationen och tar det på största allvar.
Jag är villig att räta mig helt efter serverns regler och visa att jag kan vara en seriös och pålitlig spelare. Om jag får komma tillbaka kommer jag att spela rent, undvika allt som kan uppfattas som tveksamt och bidra positivt till servern och communityt. och göra fetta senarios.
Jag hopas att ni kan se detta som ett misstag jag lärt mig av snarare än något som definierar mig som spelare.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes fattar det till 100%