Inaktuell Rasmus12345 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus12345

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: .rasmus123

Ange ditt födelsedatum 10 November 2009

Varför ska just du bli staff? för att jag är mogen aktiv å trevlig vet vad jag gör och kan vara staff kommer göra allt jag kan för att bli staff som att hjälpa prata vara aktiv inte bryta mot regler ska man inte alls göra kommer hjälpa fol så mycket jag kan som osv hjälpa folk i support eller ig och kommer att hjälpa folk om don skulle råka använda deras perms fel samt medla vidare kommer att hjälpa så mycket jag kan och jag kommer att vara mogen mot dom som behlver hjälp och om jag skulle se attt någon staff abusar sina perms som osv revar i skott lost ning eller spawnar in bilar eller lägger in sina vapen i sin bil å dvar den när polisen har stoppat dig eller om du noclipar bort i skott lost ning masa mer tyacket inte det är ok kommer att medala viare om någon gör det har till gång till klipp pogramm så kommer ta klip på allt kommer göra allt jag kan och mit bästa så hoopas jag får en skanske å bli staff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycket att det mästa funkar men det finns ibland lallare men jag tycket att alla ska ha en skans å att man ska tala snältt å odentligt till dom och en sak är att alla i staff teamet kan samarbeta det tycket jag är bra det är roligt för alla och att det är bättre att samarbeta en att vara o sams

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ja man pratar inte lallar beter sig och vet vad man gör man jobbar å vill man ha hjälp
så frågar man bara en anna staff vil någon ha hjälp av mig så hjälper jag hjärna

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? för mig är det skit viktigt för att det ska bli bra för båda som staff och för dom andra man ska inte käna sig o trygg att vara på servern eller sita i support det viktig att vara trevlig mogen mot alla spelare på serven för att dom ska vela stana offtast så vill man hoopa support för att det är ett support ärende och folk vill ha hjälp /rev men jag kommer alltid vara aktiv i report/help ooh i support det är skit viktigt att man beter sig och inte lallar eller är elak mot dom som siter i support och ig det är också viktigt att inte abusa sina perms utan att man ska bete sig även om man har perms man ska inte prata halv ooc eller masa mer olika saker så det är skit viktigt att bete sig inte ha atityd p välkommna folk till serven och att man ska vara trevlik mot dom så är dom trevlig mot dig jag
är inte heller rädd att säga till någon som gör fel eller vill ha hjälp jag och det är viktigt att man är aktiv i support och i ig jag äär inte så gml men smart beter mig odenligt och tar ärenden ådentligt kommer hjälpa dom som vill ha hjälp dom som har frågor problem med ficem osv kommer göra allt för att folk ska ha det bra jag gillar att vara staff fördet är det jag tycket att jag är duktig på svär inte mot andra eller har atityd mot folk tycket det är skit tråkigt kommer göra allt för serven kommer vara så aktiv som det bara går å sen känner jag några i sfatt teamet som gör att man kan samarbeta enu mera och jag är inte rädd över att samarbeta med andra men jag gör mit bästa och för att det ska bli bra för andra jag kommer göra allt jag kan kommer titta forumet hålla mia roller vara trevlig aktiv mogen och gör aså mycket arbeta jag bara kan sen har jag svår heter i skolan men det stopar inte mig av att skriva deta jag kommer att kämpa för att skriva detam en det är värt det jag älskar dena serven folk är skit trevliga och jag tycket att alla har en skans att bli medlem eller bara vara på serven å har roligt icke-medborgare är lika värda som alla jag tycket att dena serven är rolig å bra för att det är snälla bra personer och trevliga staffs å det är skt roligt att gå in på serven går inte hela tiden å rpar gör allt jag kan för dena serve så jag kommer ju vara aktiv i support vilket inebär att man kan ju hör asaker som inte ska höras vilket jag inte är rädd för attt medla vidare till högre staffs så dom kan ta åter hjärde kommer verkligen göra allt jag kan så ge mig snälla 1 skanse kommer vara aktiv i support mogen i ig och mot andra spelare kommer vara aktic i mina yrken som jag har eller roller kommer jobba så hårt jag bara kan så hoopas jag får en tjans och gör a mit arbete och visa vem ja är mvh Unive for lifr/Rasmus

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Tisdag: 10:00 - 00:00 iblan längre

Onsdag: 9:00 - 00:00

Torsdag: 10:00 - 00:00

Fredag: 10:00 - 00:00

Lördag: 10:00 - 00:00

Söndag: 10:00 - 00:00

Under skolan/När skolan börjat

Måndag: 14:30 - 22:00

Tisdag: 14:30 - 22:00

Onsdag: 14:30 - 22:00

Torsdag: 10:00 - 22:00

Fredag: 14:30 - 03:00

Lördag: 14:30 - 03:00

Söndag: 14:00 - 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat 3 olika gonger men och alla gånger har jag varit krim men har fått skaffa ett nyt steam konto för mit gta försvan på det andra men ja har spelat på serven flera gonger nu har jag spelat mer en 3 vecker tror jag nu men jag har kunskaper och vet hur man rpar bra

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff på olika servers men jag har alltid gillat unive mäst
här är några comand

/giveitem id man ger någon en sak

/setjob id job man ger ngn ett jobb

/ban (id) anledning dagar man bannar ngn

/svban man bannar ngn i 60min

/clerachat man rensar chatten för sig själv

/clearchatforall man rensare chatten för alla

/toggleid man ser spelarens id

/goto id man teleporterar t en spelare

/specc id man speccar en spelare

/freeze id man gör så att en spelare it kan röra på sig

/unfreeze id man gör så att spelaren kan röra på sig igen

/tpm man telportear till ett waypoint i mappen

/announce man skriver ngt viktigt i chatten

/v för spawna in en bil

/bring id man gör så att spealren kmr t dig

/revive id man ressar en spelare som e död

/sc man skriver i staff chatten
/togglename man ser namn och id så man kan hjälma till och bana folk

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka