Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Ge konstruktiv kritik istället för hat-rep inte så bra rpare av vad jag sätt
Ge konstruktiv kritik istället för hat-rep för många mc gäng samt inte bra rp:are
finns 1 och han har aldrig c logat han har rätt få bans om han ens har några-rep Som sagt många mc gäng kan förbättras genom en helt nytt gäng![]()
Han hamnade fel i livet efter att tagit mutor som osv polis, han hade ingen annan utväg, har aldrig varit polis med denna karaktären efter dessa händelser (notera att detta var innan jag började köra multistaden och att det var upp till polisen att ge karaktären ett straff)Märkligt han jobbade för polisen men är med i ett Mafia gäng? eller rätta mig om ja har fel måste va säker
aha ville ba veta de rättaHan hamnade fel i livet efter att tagit mutor som osv polis, han hade ingen annan utväg, har aldrig varit polis med denna karaktären efter dessa händelser (notera att detta var innan jag började köra multistaden och att det var upp till polisen att ge karaktären ett straff)
Om man inte frågar får man inga svaraha ville ba veta de rätta![]()