Inaktuell Rasken | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rasken borde få ett gäng då han har varit en riktigt bra gäng rpande innan han tog en paus från multistaden och borde verkligen få chansen att skapa ett gäng. Man ser verkligen på hans ansökan att han visar engagemang till att skapa ett gäng (:

Märkligt han jobbade för polisen men är med i ett Mafia gäng? eller rätta mig om ja har fel måste va säker

Märkligt han jobbade för polisen men är med i ett Mafia gäng? eller rätta mig om ja har fel måste va säker
Han hamnade fel i livet efter att tagit mutor som osv polis, han hade ingen annan utväg, har aldrig varit polis med denna karaktären efter dessa händelser (notera att detta var innan jag började köra multistaden och att det var upp till polisen att ge karaktären ett straff)

Han hamnade fel i livet efter att tagit mutor som osv polis, han hade ingen annan utväg, har aldrig varit polis med denna karaktären efter dessa händelser (notera att detta var innan jag började köra multistaden och att det var upp till polisen att ge karaktären ett straff)
aha ville ba veta de rätta:)

+rep saknar dom goda tiderna som vice där vi hade fett kul rpade inte för makt vi rpade för att ha kul och visa att man kan komma någon stans utan vapen och överflöde av pengar! Så hoppas att han får upp BMC igen

Tillbaka