Nekad 800 | Åtgärd Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

800

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 300285022517067776
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som skedde ifrån mitt perspektiv var att jag fick ett samtal av min president som sa att vi blev stormade av polisen och att jag skulle komma dit och hjälpa dom direkt. Jag åker därför till vår klubb och försöker få ett läge på att hjälpa mina vänner i min mc klubb. Jag får ett friläge och hoppa in i klubben, allting går inte som planerat och mer poliser bara glider in och det gör så jag behöver skjuta och döda poliser vilket leder till att jag själv blev nedskjuten och förlorade scenariot.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att denna var felaktig eftersom att jag är med i en mc klubb och i vår klubb ska vi skydda vår president till 100 procent och göra allting för att han ska klara sig, samma med alla högre som sgt och vice. Min pres gav mig en direkt order att hjälpa till och då måste jag göra det vare sig jag vill eller inte. Jag anser att jag inte gjorde fel eftersom jag försökte bara hjälpa min mc klubb men det gick inte så bra och jag förlorade scenariot. Jag följde bara det min mc klubb står för och min karaktär prioriterar hans mc klubb före hans liv vilket man gör i mc kulturen

Har du bevis som stödjer din överklagan? tyvär

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka