Accepterad Rantower | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rantower

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ditt discordnamn: Rantower#5006

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag anser att just jag borde bli Staff då jag har erfarenhet, är kompetent, aktiv samt arbetar bra under press, vilket Staff ofta kan behöva göra. Som jag nämnde har jag erfarenhet då jag varit helper innan och då var jag ganska aktiv och jobbade på bra i områdena jag var Staff.

Jag är även väldigt kompetent för att bli Staff, jag är mogen och lallar inte runt när jag är Staff eller när jag RPar, jag försöker i alla situationer hjälpa folk förstå vad som händer om jag skulle bli Staff, alltså varför de kanske blir bannade eller får någon roll indragen.

Jag är även väldigt aktiv på Unive och spelar där varje dag. Medans jag spelar ser jag då och då personer begå regelbrott och därför vill jag då kunna ge de större konsekvenser än jag kan nu som Servervakt. Jag är även väldigt aktiv på Discord och hjälper till så ofta jag kan där.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara väldigt aktiv på servern, vissa dagar har jag lite svårare att vara aktiv. Tisdagar och Torsdagar har jag saker att göra på riktigt och kan då ofta inte vara mycket mer aktiv än ca 1 timme. Andra dagar brukar jag dock vara mer aktiv och är aktiv åtminstone 2-3 timmar om dagen och finns även tillgänglig större delen av dagen i discord.

Hur länge har du spelat på Unive? Blev medlem på Unive den 22:a Oktober 2022 och har spelat aktivt sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var Staff på Unive innan och har då erfarenhet av Staffarbete samt kommandon. Lär mig även riktigt snabbt och kan lära mig hur jag arbetar bättre direkt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, kan jobba med alla.

Välkommen till teamet!

Tillbaka