Antagen Clarkolofsson | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.miloooz

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ditt discordnamn: .miloooz

Ange ditt födelsedatum 13 September 2000

Varför ska just du bli staff? för att jag kan vara väldigt aktiv med mitt jobb och vet vat de behövs mer staff tex bland nya

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker inte rp nivåerna hos icke med borgare funkar då dem ofta lallar och förstör rp för alla

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? försöka jobba så effektivt som möjligt fast ändå med kvalitet och inte ta varandras reports och vara seriösa

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man beter sig som att man tar sin uppgift seriöst och inte hålla på att lalla och tramsa runt med sina comands

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag ska försöka legga upp det så bra som möjligt då jag älskar unive servern och spelar nästan varje dag men jag hadde tex varit aktiv i stället för att scrolla tiktok och försöka vara så aktiv som möjligt

Hur länge har du spelat på Unive? typ en månad men jag har spelat five m i snart 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på 2 andra servrar på båda sammanlagt var jag staff typ 2 månader men det var ganska länge sen

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag kan jobba överallt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka