Accepterad Ramybee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ramybee

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/eskk0-/

Ditt Hex-ID: steam:1100001344517af

Vad är din discord tagg? abditheblacknigel

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Bild på banmeddelande: ban.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var en felaktig ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i en bil och försökte starta den sen blev jag bannad men precis innan så skrev jag på en vän med steam overlay och efter det öppnade jag upp geforce overlay och ändrade på färgerna i spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte men det kan vara nått program jag har i bakgrunden som Nvidia ShadowPlay / GeForce Experience overlay, Fraps, Overwolf, MSI Afterburner + RivaTuner, Nordvpn, Logitech macros som jag använer för annat spel för att klick snabbarre men jag visste inte att den var på. Jag har även mycket mods på gta 5 men när jag singleplayer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom jag gjorde ingenting fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska ta bort mina 100+ mods jag har på gta 5 och även stänga av program i bakgrunden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Kan också vara nånting med steam overlay då lite innan jag blev bannad hade jag öppnat steam overlay men också gefore overlay då jag ändrade färgerna i spelet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka