- Meddelanden
- 45
- Reaction score
- 1
Ban-referens
DC-fe7aa3 — Discord, Permanent
Anledning: Avstängd från Discorden
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag körde en bil sen så frågade jag vilka är det i bilen, och sen hoppar jag ut och siktar däck sedan åker vi vidare. Och då hoppar dom ut på mig så jag hoppar ut sen kör dom iväg, och då tycker jag att jag kan skjuta huvudet och då får jag han på två skott. Och då skulle jag hoppa support för "shoot on sight" och då från ingenstans ska jag skärmdela och dom hittar ej något. Och sen ska jag ladda ner något program som jag ej vågade då på min nya dator. Men nu har jag kollat och att echo det ni använer inte var något farligt så skulle kunna göra en sån pc check nu.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för att jag shoot on sighta. Men fuska skulle jag inte våga eller kunna göra då jag inte har råd till ett fusk. Då alla mina pengar går till Moppen eller Willys. Men jag tar ansvar för Shoot on sight jag gjorde
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att jag inte ska hoppa ut och shoot on sighta på någon sen att jag istället kan göra det mer socialt om jag nu hoppat ut och siktat däck så behöver jag inte fortsätta följa efter. Och det kommer inte ske om jag får unban.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag blev bannad för fusk som inte är helt rätt. Men jag skulle få en fett ban för shoot on sight och det är jag medveten om. Och att om jag får en till chans så kommer jag försöka bli polis och inte bli kriminell igen då jag vill testa något nytt och tröttnat på krim rp. Och kommer inte göra om det och det lovar jag.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej tack. Vill gärna att en staff ansvarig kontaktar mig på discord. Om det funkar, discord tagg: akerblommanz