Accepterad 17sparky | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4p73

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192978300/

Ditt Hex-ID: steam:11000014979b37c

Vad är din discord tagg? 17sparky

Vem var det som bannade dig? ac

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-15 155143.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ac

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var några dagar sedan. Jag blev ac bannad (https://unive.se/threads/17sparky-ban-Överklagan-momo.274610/) och efter att jag hade skrivit till några mods så bad Momo mig komma support. Anledningen för ac bannen var spoof tydligen så jag blev pc checkad. Jag var clear och hade inte skumt eller liknande, flera mods var med i pc checken och ni kan säkra detta. Jag blev unbannad, restartade min dator och gick in igen. När jag kommer in i spawnmenu blir jag bannad igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban. Jag spoofar inte och är unbannad. Det kan jag bevisa, skulle jag spoofat så skulle jag för det första inte kunnat spela på mitt main steam, discord och rockstar konto som jag gör nu. Ni kan kolla mina licenser och se att inget har ändrats, detta hände från ingenstans och jag har ingen aning vad det är som triggrar anti cheatet. För det andra använder jag heller inte vpn (som skulle behövas vid spoof), ni pc checkade mig och såg själva vad jag har på min dator osv. Ni kan även se att jag inte loadat någon typ av spoofer eller vpn innan jag började unive igen. Så detta är en bugg, vet inte vad problemet är men det jag kan säga är att jag ej spoofar. Ifall det är nödvändigt kan jag komma support på min mobil och ta på kameran och visa att jag inte loadar något innan jag går in på unive, utan ni kommer se att det enda jag loadar kommer vara steam, discord, spotify och Logitech GHUB, då kan ni se att jag inte spoofar. Kan även ta en till pc check. Vill bara bli unbannad för att kunna köra, jag spoofar ej och vne vad problemet är asså. Bugg eller liknande skulle jag tro.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ac ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ac ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? ac ban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka