Accepterad Ralle. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ralle.

Icke Medlem
Meddelanden
1,471
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Ralle

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att söka till Medlemskap Ansvarig eftersom att jag vill kunna hjälpa de Icke-Medlemmar i både discord samt ingame och kanske förstå vad egentligen Rp går ut på och hjälpa de få en riktigt chans och ha kul. Jag har tidigare erfarenheter eftersom att jag har varit staff 2 gånger och det har gått bra, men valde ganska nyligen att säga upp mina roller för att jag har haft saker att ta tag i irl. Jag tycker att detta jobb verkar intressant och jag är väldigt positivt inriktad på att kunna utbilda nya spelare till duktiga Rpare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag ska bli vald som MA eftersom att jag har en bra blick på hela Unives community samt att jag har tidigare erfarenheter som Staff och hur de olika teamen jobbar. Jag kommer vara aktiv och behandla alla lika, spelar ingen roll vad de har för tidigare erfarenheter inom RP. Jag behandlar alla som jag själv vill bli behandlad. (Med respekt och vänlig ton) Därför tror jag att jag kan komma långt. Jag har vart Staff ett flertal gånger och har tagit intervjuer/Ansökningar ganska ofta, detta är ett jobb som jag tycker är väldigt intressant.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla med respekt samt med god ton. Du skall också vara inbjudande på ett sätt så att ni kan skapa en konversation om de ni pratar om. Du ska vara snäll och fråga inbjudande frågor som väcker liv i en konversation. Du ska också tala gott och vara seriös eftersom att du är förmodligen den första som spelaren talar med på Unive.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Om man har ansökt till medlem på Unive ska man också veta de olika regler som står nedskrivna samt att du ska kunna förstå och kunna diskutera ifall du har begått ett regelbrott eller liknande. Även om du bara är medlem ska du ändå kunna bära rollen "Medlem" alltså att du inte ska springa runt på servern med dålig RP du ska ändå kunna vara en förebild till icke-medlemmar och hela Unives Community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De krav en Medlem ska ha är att de ska följa de grundläggande regler som finns samt att de ska även om de bara är medlemmar tycker jag att du ska kunna agera professionellt i ex Support och annat alltså att du ska förstå dina fel och ej tjafsa emot. Du ska också har Respekt för alla som spelar på Unive och inte kränka NÅGON eller uttrycka dig nedtryckande emot en annan spelare. Även om det är inom Rpn eller I OOC det spelar ingen roll. Det tolereras inte, särskilt att du ej ska uttrycka dig Nasistiskt/Rasistiskt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att alla ska känna sig trygga i att kunna fråga om det är något samt att kunna utbilda nya spelare så att de håller en hög Rp nivå. Du har ett ansvar att du ska kunna agera professionellt och vara kompetent så att du kan utveckla framtida Rpare. Du ska också meddelade de nya Medlemmar/spelare att vi Staffs alltid finns öppna för frågor och hjälp.

Hur ser din aktivitetet ut? Min dagliga aktivitet kan se olik ut men jag är minst aktiv 3 Timmar om dagen och mest upp till 8 timmar ifall det är helg/lov

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Detta är lite av min gamla ansökan då den blev inaktuell då jag var Staff, jag har 0 tidigare bans det är ett kvitto för att jag kan lära ut nya spelare att Rpa.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka