Nekad raggue | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1raggee

Icke Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Ragge

Vad heter du på discord? raggee#9279

Hur gammal är du? 09, 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sen i december 2022.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet så mycket som möjligt och jag har bra kunskaper till det. Jag kommer att fixa allt på DC som roller och mera. Om det behövs kommer jag fixa nya DC kanaler och skriva om t.ex. en handbok eller en utbildning osv om det behövs. Jag är en bra ”ledare” men också en bra lyssnare då jag kommer att lyssna på allas ideér och ta upp några exempel från några och några bra ideér så kanske om det är rimligt kan jag fixa det inom kåren. Jag och mina medhjälpare skulle anordna upphöjningsmöte och andra möten där alla som jobbar på sjv fick komma och är välkomna. Om det är möjligt skulle jag kunna fixa in olika bilar eller texturer till sjv men också kontakta högre uppsatta på servern om det finns en bugg eller vidare. Så mycket som jag kan kommer jag att försöka utveckla jobbet och det kommer bli en bekväm och trevlig arbetsplats. Det kommer att tas grova konsekvenser på korruption, eller till och med om man t.ex. vårdar folk i entrén eller gör t.ex. hlr abuse. De blir av med jobbet och åker på en lång ban och det ser jag till i sådana fall. Alla ska vara bekväma och känna sig trygga när man har ett jobb och allt det här jag har skrivit ska jag se till och som sagt blir det konsekvenser om det här inte följs eller om det förekommer någon typ av abuse eller korruption.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jättemånga kunskaper inom sjukvård och har jobbat som sjukvårdare men även har jag varit högt uppsatt i RTJ. Just nu jobbar jag som polis 4års och jag skulle säga att jag kan allt inom sjukvården.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer enkelt och kortfattad att vara inne 3-5 timmar på vardagar men på helger kan jag vara inne 4-7 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka