raggebaggerr | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

raggebaggerr

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 November 2005

Vad heter du på discord? BIGGIE

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 200 ish

Hur aktiv kommer du att vara? från 4 till 22 ish på vardagar sen lite mer på helger

Vad heter du? Olof

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis eftersom jag vill ta mig an en ny utmaning och för att kunna sätta bovarna bakom galler. Jag vill också bli polis eftersom jag testat olika jobb men inga har riktigt fastnat för mig och jag har blivit väldigt dåligt behandlad på mina tidigare jobb och därför så känns det som att polis kan vara ett bra yrke för mig. Jag vill också bli polis för att utveckla min disciplin och för att lära mig mer om ordning och hur man behåller friden. Till sist så vill jag också bli polis eftersom det kan vara en nyttig kunskap för livet och för sitt cv att kunna säga att man har varit polis. Jag tror också att polis kommer utveckla mig väldigt mycket som person och att jag kommer bli en mycket gladare och snällare person.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att alla känner sig trygga

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har inte så mycket koll om polisyrket det är ett väldigt nytt äventyr, Jag brinner verkligen för utmaningar och föredrar att testa på nya saker. Men jag vet att man måste alltid veta vem man själv är och inte bry sig så mycket om vad dom andra säger. Jag vet samt att man ska kunna hjälpa utsatta personer och alltid ha kollegornas rygg. Enligt mig ska man alltid bemöta någon med ett glatt humör. man ska också kunna följa lagarna och kunna dom framför allt. men också försöka göra samhället så tryggt som möjligt för alla.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte några direkta poliserfarenheter men jag har kollat på mycket filmer och dokumentärer om poliser som gjort att jag har lärt mig mycket om hur dom jobbar och vad man får göra och inte göra. Och så var min pappa polis. och så har jag jobbat på securitas

Hur är du som person? Glad och ganska rolig person i helhet, gillar att ha lite roligt med alla ute på staden, men när de väl kommer in i t.ex fortkörning och de blir polis jakt, så är de seriöst

Är det något vi bör veta om dig? Nja inte något som jag kommer på nu direkt, men om de e något så säger jag de direkt

Tillbaka