- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Leo Lindmark
Vad heter du på discord? Leo mannen#9132
Hur gammal är du? 12 (2010-08-16)
Hur länge har du spelat på Unive? ca 8 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att anställa så många som möjligt beroende på pengarna i kassan och jag vill skapa en så nära som möjlig gemenskap på Qpark så alla känner sig trygga och jag kommer lyssna på alla som är med i företaget så alla kan göra förändringar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu bitr chef som jag har varit i ca 5 dar och jag har varit på Qpark sedan 2022- 08-04 så sedan dess har man ju lärt sig hur hela systemet och allt fungerar och därför hade jag velat testa på att vara chef
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timmar dagen beroende på
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Jajemen
Vad heter du IRL? Leo Lindmark
Vad heter du på discord? Leo mannen#9132
Hur gammal är du? 12 (2010-08-16)
Hur länge har du spelat på Unive? ca 8 månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att anställa så många som möjligt beroende på pengarna i kassan och jag vill skapa en så nära som möjlig gemenskap på Qpark så alla känner sig trygga och jag kommer lyssna på alla som är med i företaget så alla kan göra förändringar.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu bitr chef som jag har varit i ca 5 dar och jag har varit på Qpark sedan 2022- 08-04 så sedan dess har man ju lärt sig hur hela systemet och allt fungerar och därför hade jag velat testa på att vara chef
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timmar dagen beroende på
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Jajemen