Nekad R7K1NG | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R7K1NG

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Användarnamn: R7K1NG

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198178082631/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: R7K1NG

Vad är din discord tagg? Flamman#4149

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Powergaming och fear rp och vdm och hotar med ddos

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dåligt beteende, tror att admin trodde jag menade att jag skulle d-dosa dem i riktiga livet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rånad i en gränd, och några satte handfängsel och slog mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag antar att det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit avstängd förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hotat, även då jag inte menade att göra det IRL. Ångrar det som fan, och kommer aldrig göra det ingen. Här kommer min förklaring på hur jag menade: Jag menade in game (alltså på datorn i lägenheten in game) för jag är väldigt ny på servern och på andra servers finns det att man kan göra det på en dator i lägenheten in game. Jag skulle självklart aldrig göra det i verkligheten och vet även inte hur man gör. Hoppas ni förstår vad jag menar. Mvh Axel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara mer försiktig med vad man säger, samt aldrig vara kaxig mot någon.

Har du läst våra regler? Ja

DDoS attacker ska du aldrig någonsin hota om på en server.
Tänk dig för innan du säger något om DDoS :)

Hej, får jag bara fråga varför?
Och tror det blev ett missförstånd ifall det var du som banna mig, isåfall vill jag bara säga ursäkta, och det var första dagen jag spelade på servern, så hoppas du förstår.

DDoS är väldigt olagligt och inget man säger på en server.
Ska du göra en DDoS attack, varsågod men du får själv stå för konsekvenserna

DDoS är väldigt olagligt och inget man säger på en server.
Ska du göra en DDoS attack, varsågod men du får själv stå för konsekvenserna
Förstår vad du menar, men det är första gången jag spelade på servern, och antog att det gick att göra in game i lägenheten.

Tyvärr är det så om du hotar folk med ddos attacker är det väldigt grovt av dig att säga den typ av hot. Detta är det nolltolerans på och hoppas att du fattar varför. Om du skulle vilja skriva en ny försök vara lite mer specifik om vad som verkligen har skett och att du ångrar det och är inget som skulle ske igen fast mer utvecklat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka