Accepterad -eliterayan- | Ban Överklagan [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

-eliterayan-

Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803190028/

Ditt Hex-ID: 11000016dd8cb0c

Vad är din discord tagg? eliterayan

Vem var det som bannade dig? Kevin Cow

Bild på banmeddelande: Skärmbild (50).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig eftersom jag hade hetsat ooc, jag erkänner att mitt beteende var riktigt dålig, det är oacceptabelt att säga "vi säger så din busunge", jag var stundtals arg och menade inget av vad jag hade skrivit, jag ångrar mig verkligen och hoppas att du förstår mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit kidnappad av en grabb eftersom jag hade sagt att han skulle hålla käften när kalla mig för skit dåliga ord, han sa till mig att hoppa in i bilen, så jag hoppade in, de körde till någon plats och sa till mig att gå ut ur bilen, när jag gjorde det börja de säga "ta upp händerna" så jag gjorde det, sen efter det, han tar seriöst allt jag hade på mig plus mina repkits från mitt jobb, mekonomen, som han inte får göra. efter det så skjuter han mig i huvudet, då var jag jätte arg för han dödade mig för en så jätte liten grej, så jag skrev i ooc, vi säger så din busunge. jag ångrar mig jävligt mycket och jag hoppas att du kan ge mig en till chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag var som sagt stundtals arg och menade verkligen inte att såra personen eller skada de på något sätt. hoppas verkligen att du har det i dig att ge mig en till chans, jag har verkligen inget o göra på min påsklov än att bara spela unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag skäms verkligen och säga att jag tyvärr har blivit bannad många gånger tidigare, jag har blivit bannad för inte rpa på skador efter krock, men jag tog lärdom av det och nu alltid rpar på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 100%, jag hade kunnat bara skippat delen av att skriva svärord på ooc, eftersom det är hets, och bara kunnat ta ut min ilska i ett annat sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man absolut inte får svära i ooc chatten eftersom det räknas som hets samt att det kan skada personen som blir kallad för saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka