Accepterad Tim... | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tim...

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121696830/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453a083e

Vad är din discord tagg? timpelimpan10#4411

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dem tror jag skrev sakerna åt dem jag menade inte sakerna ooc men ingen verkar ju lyssna på vad jag säger men jag vet att jag gjort fel och vill ha en andra chans jag menade inget personligt mot någon staff så ber om ursäkt och ångrar allt. vet att de ej går att skylla på att jag har adhd men jag har iaf de och ibland händer de att jag inte tänker på vad jag säger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde ett butiksrån och vart arresterad av skrattande poliser uppfattade jag de som och då skrev jag i chatten ingame men jag menade inte de jag skrev ooc utan ingame och jag skrev det inte till poliserna eller till staffsen utan jag skrev de bara för att jag var väldigt arg på mig själv för att jag lyckades klanta till det och bli arresterad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. halvt felaktig för jag menade inte till någon person personligt utan jag var bara så arg så att jag skrev det för jag kan ofta inte hantera mina känslor. och direkt jag skrev ångradfe jag för jag tänkte folk skulle tro jag menade åt dem men i själva verket menade jag inte till någon jag skrev det bara vet inte varför vet att de var dåligt av mig men snälla ge mig in sista chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit perma bannad vad jag vet men för dem sakerna jag blivit bannad har aldrig gjort om jag har aldrig blivit bannad för samma sak tvågånger direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha tagit några djupa andetag och andas tills jag var lugn igen för då hade inget av det hänt från förstabörja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka först göra/skriva sen men de jag vart bannad för som står i bannmeddelande stämmer ju ej jag dissade aldrig någon staff vad jag uppfattade det som utan jag var bara arg på mig själv och jag respekterar staffs alltid men jag var bara så arg på vad jag gjort så jag ber om ursäkt till alla inblandade förlåt mig hoppas ni godtar förlåtelsen:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp jag förstår det!

Tillbaka