Nekad quaziv | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

quaziv

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199696985133/

Ditt Hex-ID: 76561199696985133

Vad är din discord tagg? 1914x1312

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: bild_2026-02-19_104353071.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej! ludde valde att banna mig för att jag använde mig av en fusk meny. Eftersom att det är förbjudet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för ungefär 5 måndader sen men jag ska försöka komma ihåg allt. Så det r att vi hade kidnappat en medlem från vårat rival gäng. var jag kommer ihåg då så hade jag menyn på då. efter detta så är jag bara i gäng huset och chillar ett tag. sen efter det så har jag minne av att jag stänger av och lägger mig i sängen ett tag. efter det så ska jag gå in på unive och då är jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nope den var inte felaktig eftersom att jag bröt mot en väldigt stor regel. Så jag gjorde väldigt mycket fel och ångrar det sjukt mycket. och jag känner att jag har avkänt mitt straff eftersom att jag har varit borta i 5 månader.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer ihåg att jag har blivit bannad för fear rp och då lärde jag mig att det barar förstör rpn och inte alls blir roligt i slutändad. Jag har även blivit bannad för röst reglen när jag spelade unive först ungefär febuari 2025 Då lärde jag mig att det är viktigt att ha voice changer så att det blir realistitskt med åldern (men nu kommer jag inte behöva använda det för min röst har blivit mörkare) Jag kommer även ihåg att jag har blivit bannad för c log men det var i början av min rp när jag inte hade riktigt kol på hur det var. Men då lärde jag mig väldigt mycket eftersom att jag fick indragen krim och prishöjning. Men främst att det förstör rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Abslout. Jag skulle aldrig från första början köpt fusk menyn och främst att inte använda den på servern. Som tur så han jag inte ha på den så länge utan ungefär bara 40 minuter innan jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? o ja Jag har lärt mig väldigt mycket. Jag har saknat unive extremt mycket men framförallt mina kompisar där. Jag önskar verkligen att jag kan få en ny chans. Det var ett väldigt väldigt dumt val från min sida och jag har nog lärt mig den hårdaste läxan någonsin.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Abslout

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka